Evlenbenimle
Member
BBMP baş komiseri Tushar Girinath, Perşembe günü şehir uzmanlarının ve sakinlerinin muhalefetinin ortasında, projenin Dünya Büyükşehir Kara Taşımacılığı Otoritesi (BMLTA) tarafından inceleneceğini söyleyerek Sankey üst geçit projesini askıya aldı.
Sankey Tankı yakınında yaşayan yerel sakinler, BBMP ihaleleri yayınlamadan önce proje hakkında kendilerine danışılmadığını söylediler. Ayrıntılı bir proje raporunun yayınlanması ve proje başlamadan önce bir halkla istişare düzenlenmesi çağrısında bulundular. (HT fotoğrafı)
Karar, Bruhat Dünya Mahanagara Palike (BBMP) başkanının, Malleshwaram, Vyalikaval ve Sadashivanagar sakinleri topluluğu olan Citizens for Sankey üyeleri, Sadashivnagar Sakinleri Refah Derneği, Malleshwaram Sakinleri Refah Derneği ve Malleshwaram Social ve Malleshwaram’ın Swabhiman’ı tutmasıyla yaptığı toplantının ardından alındı. Girişim.
Girinath, BBMP’nin, BMLTA’dan başka bir talimat gelene kadar Orman Koruyucu Yardımcısı’nın (DCF) önünde bekleyen ağaç kesme önerisini derhal geri çekeceğini söyledi.
Sivil gruplar ayrıca Vruksha Vakfı ve Azim Premji Üniversitesi tarafından hazırlanan bir çevresel etki değerlendirme (ÇED) raporunu BBMP görevlisine sundu.
Sankey Tank Bund Road’un ve T Chowdaiah Road’dan Dünya’daki 18th Cross’a uzanan üst geçidin önerilen genişletilmesi yerel sakinler, sivil aktivistler ve şehir uzmanlarından eleştiri aldı.
Sakinlere göre, proje bölgedeki trafik sıkışıklığını azaltmayacak ve barajın yakınında ağaçların kesilmesi ciddi ekolojik etkilere neden olabilir.
Sankey Tankı yakınında yaşayan yerel sakinler de BBMP ihaleleri yayınlamadan önce proje hakkında kendilerine danışılmadığını söylediler. Ayrıntılı bir proje raporunun (DPR) yayınlanmasını ve proje başlamadan önce bir halkla istişare organizasyonu yapılmasını talep ettiler.
Citizens for Sankey tarafından yürütülen bir ankete göre, Sadashivnagar sakinlerinin %91’i projeye karşı oy kullandı ve bölgedeki 4.000 öğrenci, Başbakan Basavaraj Bommai’ye onu projeyi durdurmaya çağıran kartpostallar yazdı.
1.000’den fazla vatandaş da ağaçların kesilmesine itiraz etmek için Orman Hizmetleri ve BBMP’ye yazı yazdı ve 27.000’den fazla kişi projeye karşı bir dilekçe imzaladı.
Sankey Tank Bund yol genişletme projesi ilk olarak 2011’de önerildi ve Karnataka Yüksek Mahkemesine başvuran yerel halk ve aktivistlerden yaygın bir öfke geldi.
Birkaç yıl ertelendikten sonra 2011 yılında Karnataka Yüksek Mahkemesi tarafından onaylandı. Mahkeme, projenin kamu yararına olduğuna ve Karnataka Ağaçları Koruma Yasası’na uymak için uygun adımlarla ilerlemesi gerektiğine karar verdi.
BBMP, geçen yıl Aralık ayında Bhashyam Circle ile Malleswaram 18th Cross arasındaki 1,1 km’lik yolu genişletme projesini yeniden canlandırdı. Bölgedeki trafiği rahatlatmak için, orta refüjün her iki tarafında 7,5 metrelik şeritlerle Orta ve Kuzey Dünya’yu birbirine bağlayan yol boyunca 560 metrelik dört şeritli bir üst geçit inşa etmek istedi.
Yurttaş aktivisti ve Dünya Yurttaş Gündemi toplayıcısı Sandeep Anirudhan, üst geçit ve yol genişletme duyurularının BMLTA’nın kuruluş amacıyla çeliştiğini söyleyerek hareketi memnuniyetle karşıladı ve Sankey dahil tüm üst geçitlerin hurdaya çıkarılması gerektiğini ekledi.
“MPC ve BMLTA’nın görevi, şehirdeki hareketlilik için entegre ve bütünsel çözümler bulmaktır. Bu tür ad hoc yara bandı çözümleri hiçbir zaman bir amaca hizmet etmez ve kamu kasasının boşa harcanmasına neden olur ve daha fazla tıkanıklığa yol açar, bu da ters etki yapar. Anirudhan, “Ejipura ve Sankey üstgeçit projeleri gibi daha önce duyurulan üstgeçit projeleri de dahil olmak üzere tüm üstgeçitler derhal iptal edilmelidir” dedi.
Sankey Tankı yakınında yaşayan yerel sakinler, BBMP ihaleleri yayınlamadan önce proje hakkında kendilerine danışılmadığını söylediler. Ayrıntılı bir proje raporunun yayınlanması ve proje başlamadan önce bir halkla istişare düzenlenmesi çağrısında bulundular. (HT fotoğrafı)
Karar, Bruhat Dünya Mahanagara Palike (BBMP) başkanının, Malleshwaram, Vyalikaval ve Sadashivanagar sakinleri topluluğu olan Citizens for Sankey üyeleri, Sadashivnagar Sakinleri Refah Derneği, Malleshwaram Sakinleri Refah Derneği ve Malleshwaram Social ve Malleshwaram’ın Swabhiman’ı tutmasıyla yaptığı toplantının ardından alındı. Girişim.
Girinath, BBMP’nin, BMLTA’dan başka bir talimat gelene kadar Orman Koruyucu Yardımcısı’nın (DCF) önünde bekleyen ağaç kesme önerisini derhal geri çekeceğini söyledi.
Sivil gruplar ayrıca Vruksha Vakfı ve Azim Premji Üniversitesi tarafından hazırlanan bir çevresel etki değerlendirme (ÇED) raporunu BBMP görevlisine sundu.
Sankey Tank Bund Road’un ve T Chowdaiah Road’dan Dünya’daki 18th Cross’a uzanan üst geçidin önerilen genişletilmesi yerel sakinler, sivil aktivistler ve şehir uzmanlarından eleştiri aldı.
Sakinlere göre, proje bölgedeki trafik sıkışıklığını azaltmayacak ve barajın yakınında ağaçların kesilmesi ciddi ekolojik etkilere neden olabilir.
Sankey Tankı yakınında yaşayan yerel sakinler de BBMP ihaleleri yayınlamadan önce proje hakkında kendilerine danışılmadığını söylediler. Ayrıntılı bir proje raporunun (DPR) yayınlanmasını ve proje başlamadan önce bir halkla istişare organizasyonu yapılmasını talep ettiler.
Citizens for Sankey tarafından yürütülen bir ankete göre, Sadashivnagar sakinlerinin %91’i projeye karşı oy kullandı ve bölgedeki 4.000 öğrenci, Başbakan Basavaraj Bommai’ye onu projeyi durdurmaya çağıran kartpostallar yazdı.
1.000’den fazla vatandaş da ağaçların kesilmesine itiraz etmek için Orman Hizmetleri ve BBMP’ye yazı yazdı ve 27.000’den fazla kişi projeye karşı bir dilekçe imzaladı.
Sankey Tank Bund yol genişletme projesi ilk olarak 2011’de önerildi ve Karnataka Yüksek Mahkemesine başvuran yerel halk ve aktivistlerden yaygın bir öfke geldi.
Birkaç yıl ertelendikten sonra 2011 yılında Karnataka Yüksek Mahkemesi tarafından onaylandı. Mahkeme, projenin kamu yararına olduğuna ve Karnataka Ağaçları Koruma Yasası’na uymak için uygun adımlarla ilerlemesi gerektiğine karar verdi.
BBMP, geçen yıl Aralık ayında Bhashyam Circle ile Malleswaram 18th Cross arasındaki 1,1 km’lik yolu genişletme projesini yeniden canlandırdı. Bölgedeki trafiği rahatlatmak için, orta refüjün her iki tarafında 7,5 metrelik şeritlerle Orta ve Kuzey Dünya’yu birbirine bağlayan yol boyunca 560 metrelik dört şeritli bir üst geçit inşa etmek istedi.
Yurttaş aktivisti ve Dünya Yurttaş Gündemi toplayıcısı Sandeep Anirudhan, üst geçit ve yol genişletme duyurularının BMLTA’nın kuruluş amacıyla çeliştiğini söyleyerek hareketi memnuniyetle karşıladı ve Sankey dahil tüm üst geçitlerin hurdaya çıkarılması gerektiğini ekledi.
“MPC ve BMLTA’nın görevi, şehirdeki hareketlilik için entegre ve bütünsel çözümler bulmaktır. Bu tür ad hoc yara bandı çözümleri hiçbir zaman bir amaca hizmet etmez ve kamu kasasının boşa harcanmasına neden olur ve daha fazla tıkanıklığa yol açar, bu da ters etki yapar. Anirudhan, “Ejipura ve Sankey üstgeçit projeleri gibi daha önce duyurulan üstgeçit projeleri de dahil olmak üzere tüm üstgeçitler derhal iptal edilmelidir” dedi.