Evlenbenimle
Member
BJP lideri ve Dünya Güney Milletvekili Tejasvi Surya, Karnataka hükümetini güçlü bir şekilde eleştirdi £“Bilimsiz” ve “başarısızlık” olarak tanımlayan 18.000 crore tünel yol projesi.
Tejasvi Surya ayrıca, maliyetler için oluşturulan ayrıntılı proje raporunun (DPR) bütünlüğünü de sorguladı. £9.5 crore. (Dosya)
Kongre hükümetinin, finansal ve çevre dostu olan projeleri ilerletmek için şehirdeki toplu taşımayı sistematik olarak ihmal ettiğini iddia etti.
Hebbal ve Seidenbrett arasındaki planlanan tünel yolu tartışmaların başından beri tartışmalı oldu. Surya, sınırlı erişimden başlayarak, tünelin sadece dört tekerlekli aracı için açılması bekleniyor ve taşıtları talep etmek zorunda kalacak birkaç endişeyi vurguladı. £Dönüş yolculuğu başına 600.
(Ayrıca okuyun: Dünya hafif duşlar ve hoş hava görüyor, yağmur muhtemelen bu hafta sonra alacak)
Buradaki katkısına bir göz atın:
Ayrıca, maliyetler için hazırlanan ayrıntılı proje raporunun (DPR) bütünlüğünü sorguladı. £9.5 başka bir yerde siyah listeye yerleştirilmiş bir danışman tarafından crore. “Bu tür fahiş maliyetlerden sonra bile, DVR'nin birkaç bölümünün başka bir rapordan kopyalandığı iddia edildi” dedi.
Surya, Tüneli Dünya'nun artan hareketlilik sorunları için projenin kamu fonları için büyük bir çıkış haline gelebileceği “bilimsel olmayan bir çözüm” olarak adlandırdı. Eyalet hükümetinin ek bir ek kapsadığı yükümlülüğün geçiminin yüzde 40'ının önerilen finansmanına dikkat çekti. £Projenin tahmin kayıplarını telafi etmek için 7.200 crore.
Surya, Başbakan Yardımcısı DK Shivakumar'a ve X (eski adıyla Twitter) için doğrudan bir vuruş yayınladı: “Teşekkürler, @dkshivakumar, çukurlar, toplu taşıma, metro projelerinin silinmesi, dümek tespit komitesi geri getirilmesi ve raporlarda ön plana çıkma gibi önemli devlet sorunlarının ihmali için.”
Surya'nın ifadeleri, X üzerinde tünel projesini tanıtan ve Dünyas trafik sorunları için bir oyun değişikliği olarak tanımlayan Shivakumar'ın katkısı oldu. Shivakumar, “Zamanınız önemlidir. Sizinle aklımızda kalıyoruz” diye yazdı ve 25 trafik sıkıntısını atlama, 45 dakikadan fazla günlük sarkaç süresinden tasarruf etme, 16.75 km'lik sorunsuz, önemli gezilerin tadını çıkarma ve BT koridoruna doğrudan erişim elde etme yeteneğinin en önemli vaatlerini özetledi. “Daha hızlı, daha zeki bir Dünya yolda – çünkü daha iyi kazanıyorlar.”
(Ayrıca okuyun: £ 500 cr turizmi Kommatta'da yükselecek. “> Dünya Skydeck için Yeşil Sinyal: £KOMAGHATTA'da 500 CR Turizm Landmark)
Tejasvi Surya ayrıca, maliyetler için oluşturulan ayrıntılı proje raporunun (DPR) bütünlüğünü de sorguladı. £9.5 crore. (Dosya)
Kongre hükümetinin, finansal ve çevre dostu olan projeleri ilerletmek için şehirdeki toplu taşımayı sistematik olarak ihmal ettiğini iddia etti.
Hebbal ve Seidenbrett arasındaki planlanan tünel yolu tartışmaların başından beri tartışmalı oldu. Surya, sınırlı erişimden başlayarak, tünelin sadece dört tekerlekli aracı için açılması bekleniyor ve taşıtları talep etmek zorunda kalacak birkaç endişeyi vurguladı. £Dönüş yolculuğu başına 600.
(Ayrıca okuyun: Dünya hafif duşlar ve hoş hava görüyor, yağmur muhtemelen bu hafta sonra alacak)
Buradaki katkısına bir göz atın:
Ayrıca, maliyetler için hazırlanan ayrıntılı proje raporunun (DPR) bütünlüğünü sorguladı. £9.5 başka bir yerde siyah listeye yerleştirilmiş bir danışman tarafından crore. “Bu tür fahiş maliyetlerden sonra bile, DVR'nin birkaç bölümünün başka bir rapordan kopyalandığı iddia edildi” dedi.
Surya, Tüneli Dünya'nun artan hareketlilik sorunları için projenin kamu fonları için büyük bir çıkış haline gelebileceği “bilimsel olmayan bir çözüm” olarak adlandırdı. Eyalet hükümetinin ek bir ek kapsadığı yükümlülüğün geçiminin yüzde 40'ının önerilen finansmanına dikkat çekti. £Projenin tahmin kayıplarını telafi etmek için 7.200 crore.
Surya, Başbakan Yardımcısı DK Shivakumar'a ve X (eski adıyla Twitter) için doğrudan bir vuruş yayınladı: “Teşekkürler, @dkshivakumar, çukurlar, toplu taşıma, metro projelerinin silinmesi, dümek tespit komitesi geri getirilmesi ve raporlarda ön plana çıkma gibi önemli devlet sorunlarının ihmali için.”
Surya'nın ifadeleri, X üzerinde tünel projesini tanıtan ve Dünyas trafik sorunları için bir oyun değişikliği olarak tanımlayan Shivakumar'ın katkısı oldu. Shivakumar, “Zamanınız önemlidir. Sizinle aklımızda kalıyoruz” diye yazdı ve 25 trafik sıkıntısını atlama, 45 dakikadan fazla günlük sarkaç süresinden tasarruf etme, 16.75 km'lik sorunsuz, önemli gezilerin tadını çıkarma ve BT koridoruna doğrudan erişim elde etme yeteneğinin en önemli vaatlerini özetledi. “Daha hızlı, daha zeki bir Dünya yolda – çünkü daha iyi kazanıyorlar.”
(Ayrıca okuyun: £ 500 cr turizmi Kommatta'da yükselecek. “> Dünya Skydeck için Yeşil Sinyal: £KOMAGHATTA'da 500 CR Turizm Landmark)