Evlenbenimle
Member
Karnataka Ormanı, Ekoloji ve Çevre Bakanı Eshwar Khandre Salı günü yaptığı açıklamada, bakanlığın en azından aşağıdakilere ihtiyaç duyduğunu söyledi: ₹İnsan-hayvan çatışmasını önlemek için çalışmalara başlamak için 500 crore, yalnızca son 15 günde yaban hayatı karşılaşmalarında 11 kişinin öldüğüne dikkat çekti. Gelecekte bu tür olayların önlenmesi için hükümetin acil önlemler alması gerektiğini söyledi.
Karnataka’da son 15 günde insan-hayvan çatışması nedeniyle 11 kişi öldü (resim görsel için)
ayrıca oku – Karnataka Hükümeti, PUC 2 ve SSLC öğrencileri için yılda üç kez kurul sınavları düzenlemektedir. Tüm ayrıntılar
Bakan, orman ve içişleri bakanlıklarından yetkililerle görüşmesinin ardından gazetecilere konuştu. Khandre, bu olayların çoğunun fillerin dahil olduğu çatışmalar sırasında meydana geldiğini kaydetti. ₹Demiryolu barikatlarının kurulması ve yabani fillerin insan yaşam alanlarına girmesinin engellenmesi için 500 milyon liraya ihtiyaç duyuldu ve bu konuda merkeze başvuru yapıldı. Hindistan Bilim Enstitüsü uzmanları tarafından hazırlanan ve başıboş fillerin önlenmesi için demiryolu barikatlarının etkili ve uzun vadeli bir önlem olduğunu öneren bir rapora atıfta bulundu. Demiryolu barikatları inşa etmenin kilometre başına maliyeti yaklaşık olacak ₹1,5 crore dedi ve bunun Karnataka’da olduğunu da sözlerine ekledi. ₹Telafi Edici Ağaçlandırma Fonu Yönetim ve Planlama Kurumu (CAMPA) tarafından 500 crore fon toplandı ancak merkez, eyaletteki krizle ilgili özel bir talepte bulunmasına rağmen bunu serbest bırakmıyor.
6 bin 395 nüfusla Karnataka’nın ülkede en fazla fil sayısına sahip olduğuna dikkat çeken bakan, orman bürosunun demiryolu barikatları, hendekler ve güneş enerjili elektrikli çitler dikmesiyle insan-yaban hayatı çatışmalarının azaldığını söyledi. Ayrıca, insan yaşam alanlarını ihlal eden filleri derhal ormana geri püskürten yedi fil görev gücü bulunduğunu da sözlerine ekledi. Her hayat değerlidir. İnsan-hayvan çatışmasından ne hayvanlar ne de insanlar ölmemelidir. Ancak fil saldırılarından kaynaklanan ölümleri önlemek için kalıcı bir çözüm bulunması için çaba gösterileceğini söyledi. Khandre, eyaletteki fil tehlikesini önlemek için en iyi çözümün demiryolu barikatları olduğunu yineleyerek, toplamda yaklaşık 640 km’lik demiryolu barikatlarının yapılması gerektiğini ancak bunun ancak 312 km’sinin tamamlanabildiğini söyledi. Orman alanının azaldığını ve yabani hayvan sayısının arttığını, bunun da insan-yaban hayatı çatışmalarının artmasına yol açtığını anlatan Bakan, “Uzmanlar bu kez yağmurun çok az yağdığını düşünüyor.” Her zamanki gibi ve içme suyu ve ormandaki yiyecek sorunları, yabani hayvanların insan yaşam alanlarına girmesine neden oluyor. Bunu akılda tutarak, ormandaki yabani hayvanlara uygun yiyecek sağlanması için görüşmeler yapıldı.” Bakan, fil koridorlarının bazı bölümlerinin karayolu ve demiryolu taşımacılığının yanı sıra elektrik direkleri ve su borularının döşenmesi için kullanılacağını söyledi. söz konusu. Özel kişilerin ilerlemesi halinde bölgenin acımasızca temizleneceği ve fil koridorunun korunacağı konusunda uyardı.
Bir soru üzerine orman içerisinde ve orman kenarlarında kaçak taş çıkarımına izin verilmediğini söyledi. Madenciliğin yapıldığı ortaya çıkarsa cezai soruşturma başlatılacak. Suçlu bulunmaları halinde orman memurları hakkında da işlem yapılacağını söyledi. Bakan, bu yıl eyalette 38 kadar filin öldüğünü söyledi. Bunlardan bir fil tren çarpışmasında, on fil ise elektrik çarpması sonucu hayatını kaybetti. Bakan ayrıca 2 filin açılan ateş sonucu, 25 filin ise doğal sebeplerden öldüğünü söyledi.
Karnataka’da son 15 günde insan-hayvan çatışması nedeniyle 11 kişi öldü (resim görsel için)
ayrıca oku – Karnataka Hükümeti, PUC 2 ve SSLC öğrencileri için yılda üç kez kurul sınavları düzenlemektedir. Tüm ayrıntılar
Bakan, orman ve içişleri bakanlıklarından yetkililerle görüşmesinin ardından gazetecilere konuştu. Khandre, bu olayların çoğunun fillerin dahil olduğu çatışmalar sırasında meydana geldiğini kaydetti. ₹Demiryolu barikatlarının kurulması ve yabani fillerin insan yaşam alanlarına girmesinin engellenmesi için 500 milyon liraya ihtiyaç duyuldu ve bu konuda merkeze başvuru yapıldı. Hindistan Bilim Enstitüsü uzmanları tarafından hazırlanan ve başıboş fillerin önlenmesi için demiryolu barikatlarının etkili ve uzun vadeli bir önlem olduğunu öneren bir rapora atıfta bulundu. Demiryolu barikatları inşa etmenin kilometre başına maliyeti yaklaşık olacak ₹1,5 crore dedi ve bunun Karnataka’da olduğunu da sözlerine ekledi. ₹Telafi Edici Ağaçlandırma Fonu Yönetim ve Planlama Kurumu (CAMPA) tarafından 500 crore fon toplandı ancak merkez, eyaletteki krizle ilgili özel bir talepte bulunmasına rağmen bunu serbest bırakmıyor.
6 bin 395 nüfusla Karnataka’nın ülkede en fazla fil sayısına sahip olduğuna dikkat çeken bakan, orman bürosunun demiryolu barikatları, hendekler ve güneş enerjili elektrikli çitler dikmesiyle insan-yaban hayatı çatışmalarının azaldığını söyledi. Ayrıca, insan yaşam alanlarını ihlal eden filleri derhal ormana geri püskürten yedi fil görev gücü bulunduğunu da sözlerine ekledi. Her hayat değerlidir. İnsan-hayvan çatışmasından ne hayvanlar ne de insanlar ölmemelidir. Ancak fil saldırılarından kaynaklanan ölümleri önlemek için kalıcı bir çözüm bulunması için çaba gösterileceğini söyledi. Khandre, eyaletteki fil tehlikesini önlemek için en iyi çözümün demiryolu barikatları olduğunu yineleyerek, toplamda yaklaşık 640 km’lik demiryolu barikatlarının yapılması gerektiğini ancak bunun ancak 312 km’sinin tamamlanabildiğini söyledi. Orman alanının azaldığını ve yabani hayvan sayısının arttığını, bunun da insan-yaban hayatı çatışmalarının artmasına yol açtığını anlatan Bakan, “Uzmanlar bu kez yağmurun çok az yağdığını düşünüyor.” Her zamanki gibi ve içme suyu ve ormandaki yiyecek sorunları, yabani hayvanların insan yaşam alanlarına girmesine neden oluyor. Bunu akılda tutarak, ormandaki yabani hayvanlara uygun yiyecek sağlanması için görüşmeler yapıldı.” Bakan, fil koridorlarının bazı bölümlerinin karayolu ve demiryolu taşımacılığının yanı sıra elektrik direkleri ve su borularının döşenmesi için kullanılacağını söyledi. söz konusu. Özel kişilerin ilerlemesi halinde bölgenin acımasızca temizleneceği ve fil koridorunun korunacağı konusunda uyardı.
Bir soru üzerine orman içerisinde ve orman kenarlarında kaçak taş çıkarımına izin verilmediğini söyledi. Madenciliğin yapıldığı ortaya çıkarsa cezai soruşturma başlatılacak. Suçlu bulunmaları halinde orman memurları hakkında da işlem yapılacağını söyledi. Bakan, bu yıl eyalette 38 kadar filin öldüğünü söyledi. Bunlardan bir fil tren çarpışmasında, on fil ise elektrik çarpması sonucu hayatını kaybetti. Bakan ayrıca 2 filin açılan ateş sonucu, 25 filin ise doğal sebeplerden öldüğünü söyledi.