Evlenbenimle
Member
Pazar günü IKEA’nın Dünya mağazasındaki bir müşteri, mağazanın yemek alanında masasının üzerine bir farenin öldüğünü iddia etti. Sharanyashettyy hesabıyla tanınan Twitter kullanıcısı, şok edici olayın yaşandığı sırada İsveçli zincirin başkent Karnataka’daki şubesinde yemek keyfi yaptığını iddia etti.
Fotoğraflarla paylaşılan tweet, kullanıcılardan şok tepkilere neden oldu. (twitter)
Atıştırmalıklar ve bir içecekle birlikte bir masanın üzerindeki farenin resimlerini paylaşarak, “Wtf… tahmin et IKEA’daki yemek masamıza ne düştü… Bilemiyorum bile. Yemek yedik ve bu fare düşerek öldü… . Şimdiye kadarki en tuhaf an!”
Tweet’e yanıt olarak mobilya perakendecisi özür diledi. Eksikliklerin tespit edilmesi için soruşturma başlatıldığını da sözlerine ekledi. “IKEA Nagasandra’daki tatsız olay için özür dileriz.” Şu anda durumu araştırıyoruz ve tüm önlemlerin alındığından emin oluyoruz. Şirketin resmi Twitter hesabı, müşterinin şikayetine “Gıda güvenliği ve hijyen bizim önceliğimizdir ve müşterilerimizin IKEA’da her zaman en iyi alışveriş deneyimini yaşamasını istiyoruz.”
Birkaç kullanıcı, inançsızlıklarını ve endişelerini ifade etmek için yorumlar bölümüne gitti. Birçoğu IKEA’ya karşı harekete geçti ve gelecekte benzer olayların önlenmesi için uygun önlemlerin alınmasını talep etti.
“Tanrım, bu da ne? Sadece bakmak bile kusmanıza neden oluyor” diye yazdı bir kullanıcı. Başka bir kullanıcı müşteriyi şirketi dava etmeye çağırdı.
Üçüncü bir kullanıcı, “Ratatouille” adlı fare şef karikatürüne şaka yollu atıfta bulunarak “Şef Remy öldü” dedi.
Kadın, yakındaki masalardaki müşterilerin yemek yemeye devam ettiğini de sözlerine ekledi.
IKEA en çok ev dekorasyonu ve tüketim malları ile tanınmasına rağmen, yemek alanları muazzam satışlar elde ediyor (2017’de 2,24 milyar dolar). IKEA’ya göre, müşterilerin en az %30’u sadece yemeğin tadını çıkarmak için mağazayı ziyaret ediyor.
Fotoğraflarla paylaşılan tweet, kullanıcılardan şok tepkilere neden oldu. (twitter)
Atıştırmalıklar ve bir içecekle birlikte bir masanın üzerindeki farenin resimlerini paylaşarak, “Wtf… tahmin et IKEA’daki yemek masamıza ne düştü… Bilemiyorum bile. Yemek yedik ve bu fare düşerek öldü… . Şimdiye kadarki en tuhaf an!”
Tweet’e yanıt olarak mobilya perakendecisi özür diledi. Eksikliklerin tespit edilmesi için soruşturma başlatıldığını da sözlerine ekledi. “IKEA Nagasandra’daki tatsız olay için özür dileriz.” Şu anda durumu araştırıyoruz ve tüm önlemlerin alındığından emin oluyoruz. Şirketin resmi Twitter hesabı, müşterinin şikayetine “Gıda güvenliği ve hijyen bizim önceliğimizdir ve müşterilerimizin IKEA’da her zaman en iyi alışveriş deneyimini yaşamasını istiyoruz.”
Birkaç kullanıcı, inançsızlıklarını ve endişelerini ifade etmek için yorumlar bölümüne gitti. Birçoğu IKEA’ya karşı harekete geçti ve gelecekte benzer olayların önlenmesi için uygun önlemlerin alınmasını talep etti.
“Tanrım, bu da ne? Sadece bakmak bile kusmanıza neden oluyor” diye yazdı bir kullanıcı. Başka bir kullanıcı müşteriyi şirketi dava etmeye çağırdı.
Üçüncü bir kullanıcı, “Ratatouille” adlı fare şef karikatürüne şaka yollu atıfta bulunarak “Şef Remy öldü” dedi.
Kadın, yakındaki masalardaki müşterilerin yemek yemeye devam ettiğini de sözlerine ekledi.
IKEA en çok ev dekorasyonu ve tüketim malları ile tanınmasına rağmen, yemek alanları muazzam satışlar elde ediyor (2017’de 2,24 milyar dolar). IKEA’ya göre, müşterilerin en az %30’u sadece yemeğin tadını çıkarmak için mağazayı ziyaret ediyor.
- YAZAR HAKKINDA
Hindustan Times’ta multimedya muhabiri. Hint, dünya, iş ve teknoloji haberlerini, cinsiyet ve kültüre dayanan insani ilgi hikayelerine keskin bir gözle kapsar. …ayrıntılı olarak görün