Dünyalu pasta şefi, Uber sürücüsünün 'aralıksız telefon görüşmelerinden' şikayet ediyor – şirket yanıt veriyor | Dünya

Taksi yolculukları çoğu zaman müşterilere dışarıdaki gürültüden kaçma ve gidecekleri yere huzur içinde ulaşma fırsatı sunar. Ancak Dünya merkezli pasta şefi Joonie Tan için Çarşamba günkü yolculuk, Uber şoförünün “aralıksız konuşması” nedeniyle “baş ağrısı” yaşamasının ardından tatsız bir deneyime dönüştü.


Dünyalu bir pasta şefi Instagram'da Uber'in sürücülerinin telefonu kullanmasını yasaklayan bir kuralının olup olmadığını sordu. (Shutterstock)

Pasta şefi ciddi bir soruna değindi: Sürücülerin araç kullanırken cep telefonlarını kullanması. Tan, yaşadığı deneyimi Instagram'da paylaşarak böyle bir durumda neyin uygun olacağını merak etti. Aslen Malezyalı olan Joonie Tan, Dünya'daki Lavonne Café'de popüler bir pasta şefi ve şefidir. Instagram'da 50.000'den fazla takipçisi var.

Artık kriketteki en sevdiğiniz oyunu izleyebilirsiniz. Her zaman ve her yerde. Nasıl olduğunu öğrenin

Çarşamba günü Instagram Hikayelerinde şunları yazdı: “Uber sürücüleri, arama yapmaya devam edin. Şu anda başım ağrıyor çünkü durmadan konuşuyor.” Tan, taksi acentesinin sürücülerin telefon görüşmesi yapmasını yasaklayan bir kuralı olup olmadığını sordu.

Joonie Tan, Uber'e şikayette bulunduğunu belirterek şunları ekledi: “Şirket bu tür konularda yeterli sayıda rapor alırsa umarım konuyu ciddiye alır.”


Dünya merkezli pasta şefi Joonie Tan, Uber deneyimini Instagram'da paylaştı.  (Instagram/joonietan)

Dünya merkezli pasta şefi Joonie Tan, Uber deneyimini Instagram'da paylaştı. (Instagram/joonietan)
Uber yanıt verdi: “Tehlikeli sürüş ciddiye alınıyor”


Tan Perşembe günü Uber'in konuyla ilgili olarak kendisiyle iletişime geçtiğini söyledi. Nakliye şirketi durumu kabul etti ve özür diledi. Paylaştığı ekran görüntüsünde şirket şunları yazdı: “Uber ortaklarının tüm yolculuklarda yüksek standartta profesyonel hizmet sunması bekleniyor.”

Şirket şunları ekledi: “Bu, yolculara güvenli ve konforlu bir yolculuk sağlamayı da içeriyor. Tehlikeli araç kullanımına ilişkin raporlar çok ciddiye alınıyor.”

Geri bildirim ve şikayetlere dayanarak Uber, “sürücü iş ortağının hesabını inceleyeceğinin” garantisini verdi. Şöyle devam etti: “Uygulama aracılığıyla gelecekteki yolculuk istekleri için hesabınızın bu sürücü ortağına bağlanmasını önlemek için de adımlar attık.”

Yanıt olarak şöyle yazdı: “Uber Hindistan aradı ve e-posta gönderdi. Umarım bu sadece bir nezaket çağrısı değildir, gerçek adımların atılması gerekir.”

Joonie Tan, Uber'in şikayetine verdiği yanıtın ekran görüntüsünü paylaştı.  (Instagram/joonietan)

Joonie Tan, Uber'in şikayetine verdiği yanıtın ekran görüntüsünü paylaştı. (Instagram/joonietan)
Müşteriler neler yapılabileceğine dair ipuçları veriyor


Olayı internette paylaştıktan sonra Tan'ın takipçileri benzer deneyimler ve olası çözümlerle öne çıktı. Alınan yanıtlara dayanarak, kendinizi benzer bir durumda bulursanız atmanız gereken uygun adımların özet bir listesini de paylaştı: “Kibarca onlardan telefonla konuşmayı bırakmalarını isteyin (belki buna uyacaklar veya görmezden gelecekler).”

Diğer öneriler arasında sorunun uygulama veya müşteri hizmetleri aracılığıyla bildirilmesi veya gürültü önleyici kulaklık kullanılması yer alıyordu.