Evlenbenimle
Member
Cumartesi akşamı kısa bir yağmur büyüsü, Dünya'nun bir kısmını durmaya ve şehrin kırılgan vatandaş altyapısını tekrar ortaya çıkarmak için yeterliydi. Şehrin her yerinde, en önemli arteriyel sokaklar da dahil olmak üzere, şehrin kötü şöhretli trafiğiyle zaten ilgilenen yolcular için büyük rahatsızlıklara neden olan sağanaktan sonra sular altında kaldı.
Dünya'daki birçok sokak ağır yağmurlar nedeniyle sular altında kalıyor.
Çok okuma – Karnataka PM E-Drive altında elektrikli otobüs almak için: HD Kumaraswamy
İşte bazı resimler
Sosyal medyada dolaşan Haberlar, diz derinlemesine sudan, lükserging kuluçkahaneleri yerelleştirmek için savaşan sürücülere dönüşen karanlık bir boya resmine sahiptir. Grafikler çevrimiçi olarak yaygın bir öfkeye yol açtı, sakinler musondan önce vatandaşların ajanslarının istekliliğini sorguladı.
Bir kullanıcı x: “On dakikalık yağmur ve Henur Ana Yolu 12 saat sakat. Yetkililerimiz ve seçilmiş temsilcilerimiz tamamen işe yaramaz.”
Panathur rotasının dış ringstrasse'de vurgulandığı başka bir yazıda, bir kullanıcı şöyle yorumladı: “Bir çiseleme de bu bölgeyi bir okyanusa dönüştürüyor. Ve yine de büyük gayrimenkul projeleri var. Ocean Park'a hoş geldiniz Panathur!”
Panathur'un iyi bilinen, taşkın bir nokta olan Demiryolu Underbridge (Rub), yine suyun ana yükünü giydi. Neyse ki, rahatsızlık hafta sonu ile çöktü ve hafta içi olağan trafik seviyelerinden birçok ofis motorunu kurtardı.
Bu arada, vatandaş grupları ve topluluk geçirmez, şehrin dört bir yanından acil mesajlar ve Haberlar tarafından bunalmış olacak. “Gelen kutumuz sular altında – tıpkı sokaklar gibi,” dedi topluluk hesabı Dünya Post. “Yetkili yok, yerinde BBMP mühendisleri yok. Tatanagar ve Balaji sakinleri (Byatarayanapura bölgesi) resmi yardım almadan sular altında evlerle uğraşmak zorunda.”
Çok okuma -70 yaşındaki Karnataka adamı 60 gün içinde Kalaburgi'den Kedarnath'a gidiyor, Haber viral oluyor
Başka bir kullanıcı hayal kırıklığını serbest bıraktı ve “Mühendis yardımcısından yönetici mühendislerine ulaşmaya çalıştık – tek bir çağrı veya metin iade edilmedi.” Dedi.
Bir alay ipucu ile, uzun zamandır ikamet eden bir sakat kolektif yorgunluğu özetledi: “Onlarca yıl için böyle değil miydi? Politikacılar veya yetkililer neden şimdi zor?
Dünya'daki birçok sokak ağır yağmurlar nedeniyle sular altında kalıyor.
Çok okuma – Karnataka PM E-Drive altında elektrikli otobüs almak için: HD Kumaraswamy
İşte bazı resimler
Sosyal medyada dolaşan Haberlar, diz derinlemesine sudan, lükserging kuluçkahaneleri yerelleştirmek için savaşan sürücülere dönüşen karanlık bir boya resmine sahiptir. Grafikler çevrimiçi olarak yaygın bir öfkeye yol açtı, sakinler musondan önce vatandaşların ajanslarının istekliliğini sorguladı.
Bir kullanıcı x: “On dakikalık yağmur ve Henur Ana Yolu 12 saat sakat. Yetkililerimiz ve seçilmiş temsilcilerimiz tamamen işe yaramaz.”
Panathur rotasının dış ringstrasse'de vurgulandığı başka bir yazıda, bir kullanıcı şöyle yorumladı: “Bir çiseleme de bu bölgeyi bir okyanusa dönüştürüyor. Ve yine de büyük gayrimenkul projeleri var. Ocean Park'a hoş geldiniz Panathur!”
Panathur'un iyi bilinen, taşkın bir nokta olan Demiryolu Underbridge (Rub), yine suyun ana yükünü giydi. Neyse ki, rahatsızlık hafta sonu ile çöktü ve hafta içi olağan trafik seviyelerinden birçok ofis motorunu kurtardı.
Bu arada, vatandaş grupları ve topluluk geçirmez, şehrin dört bir yanından acil mesajlar ve Haberlar tarafından bunalmış olacak. “Gelen kutumuz sular altında – tıpkı sokaklar gibi,” dedi topluluk hesabı Dünya Post. “Yetkili yok, yerinde BBMP mühendisleri yok. Tatanagar ve Balaji sakinleri (Byatarayanapura bölgesi) resmi yardım almadan sular altında evlerle uğraşmak zorunda.”
Çok okuma -70 yaşındaki Karnataka adamı 60 gün içinde Kalaburgi'den Kedarnath'a gidiyor, Haber viral oluyor
Başka bir kullanıcı hayal kırıklığını serbest bıraktı ve “Mühendis yardımcısından yönetici mühendislerine ulaşmaya çalıştık – tek bir çağrı veya metin iade edilmedi.” Dedi.
Bir alay ipucu ile, uzun zamandır ikamet eden bir sakat kolektif yorgunluğu özetledi: “Onlarca yıl için böyle değil miydi? Politikacılar veya yetkililer neden şimdi zor?