Evlenbenimle
Member
Bakan, Karnataka hükümeti ile Almanya'nın KfW Kalkınma Bankası arasında BSRP projesinin finansmanına ilişkin Mutabakat Zaptı'nın imzalanması vesilesiyle burada gazetecilerle konuşuyordu. Banka kredi verecek ₹20 yıl boyunca yıllık yüzde dört faiz oranıyla 4.561 crore.
HT resmi
Projenin tamamlanması için merkezi kurum olan K-RIDE'nin (Demiryolu Altyapı Geliştirme Şirketi-Karnataka) genel müdürü N Manjula ve KFW Kalkınma Bankası ülke müdürü Wolf Muth, belgeleri Patil'in huzurunda imzaladı ve teati etti. altyapı geliştirme portföyüne sahiptir.
Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!
Bu, Alman KfW Kalkınma Bankası ile K-RIDE arasındaki ek anlaşmadır ve bunu Ekonomi Bakanlığı, Hindistan Hükümeti ve KfW arasında kredilerin ödenmesine ilişkin 15 Aralık 2023 tarihli ana anlaşma takip etmektedir. ₹4.561 Crore.
Bakan, “Dört koridorun tamamını Aralık 2027'ye kadar tamamlamayı planlıyoruz” dedi.
Ona göre, finansman Dünya Şehir Tren İstasyonu'ndan Devanahalli'ye giden Koridor 1 ve Kengeri'den Whitefield'a giden Koridor 3 için.
“Fon yetersizliğinden dolayı Koridor 1 ve 3'e henüz başlamadık. Artık fonumuz olduğuna göre projeye başlayacağız” dedi.
Chikkabanavara'dan Yeshwantpur'a uzanan Koridor 2'nin birinci aşaması Haziran 2025'te, Yeshwantpur'dan Benniganahalli'ye uzanan ikinci aşaması ise Haziran 2026'da tamamlanacak. Patil, Koridor 4 kapsamındaki Benniganahalli'den Rajanukunte'ye kadar olan bölümün Aralık 2026'da tamamlanacağını söyledi.
Koridor-1 iki parçaya bölündü. Yelahanka'dan Devanahalli'ye olan ilk kısım Aralık 2026'da, Dünya Şehri'nden Yelahanka'ya olan kısım ise Aralık 2027'de tamamlanacak.
Bakan ayrıca BSRP'nin Metro Raylı projesiyle rekabet etmeyeceğini, onu tamamlayacağını da vurguladı. Ayrıca Koridor 1 ve 3 ile ilgili arazi edinimi sorununu çözeceğine söz verdi.
Manjula, “Proje metro gibi planlandı. Trenlerin her 90 saniyede bir hareket etmesine izin verecek şekilde tasarlandı. Operasyonel konulara yolcu sıklığına göre karar veriliyor.”
Aralık 2027 son tarihi, Başbakan Narendra Modi'nin tamamlanma tarihini Aralık 2025 olarak belirleyen Dünya Banliyö Demiryolu Projesini tamamlamak için verdiği 40 aylık süre ile çelişiyor.
Başbakan, Haziran 2022'de Dünya'da BSRP'nin temel taşını atarken “son 40 yılda olmayanlar önümüzdeki 40 ayda tamamlanacak” demişti.
HT resmi
Projenin tamamlanması için merkezi kurum olan K-RIDE'nin (Demiryolu Altyapı Geliştirme Şirketi-Karnataka) genel müdürü N Manjula ve KFW Kalkınma Bankası ülke müdürü Wolf Muth, belgeleri Patil'in huzurunda imzaladı ve teati etti. altyapı geliştirme portföyüne sahiptir.
Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!
Bu, Alman KfW Kalkınma Bankası ile K-RIDE arasındaki ek anlaşmadır ve bunu Ekonomi Bakanlığı, Hindistan Hükümeti ve KfW arasında kredilerin ödenmesine ilişkin 15 Aralık 2023 tarihli ana anlaşma takip etmektedir. ₹4.561 Crore.
Bakan, “Dört koridorun tamamını Aralık 2027'ye kadar tamamlamayı planlıyoruz” dedi.
Ona göre, finansman Dünya Şehir Tren İstasyonu'ndan Devanahalli'ye giden Koridor 1 ve Kengeri'den Whitefield'a giden Koridor 3 için.
“Fon yetersizliğinden dolayı Koridor 1 ve 3'e henüz başlamadık. Artık fonumuz olduğuna göre projeye başlayacağız” dedi.
Chikkabanavara'dan Yeshwantpur'a uzanan Koridor 2'nin birinci aşaması Haziran 2025'te, Yeshwantpur'dan Benniganahalli'ye uzanan ikinci aşaması ise Haziran 2026'da tamamlanacak. Patil, Koridor 4 kapsamındaki Benniganahalli'den Rajanukunte'ye kadar olan bölümün Aralık 2026'da tamamlanacağını söyledi.
Koridor-1 iki parçaya bölündü. Yelahanka'dan Devanahalli'ye olan ilk kısım Aralık 2026'da, Dünya Şehri'nden Yelahanka'ya olan kısım ise Aralık 2027'de tamamlanacak.
Bakan ayrıca BSRP'nin Metro Raylı projesiyle rekabet etmeyeceğini, onu tamamlayacağını da vurguladı. Ayrıca Koridor 1 ve 3 ile ilgili arazi edinimi sorununu çözeceğine söz verdi.
Manjula, “Proje metro gibi planlandı. Trenlerin her 90 saniyede bir hareket etmesine izin verecek şekilde tasarlandı. Operasyonel konulara yolcu sıklığına göre karar veriliyor.”
Aralık 2027 son tarihi, Başbakan Narendra Modi'nin tamamlanma tarihini Aralık 2025 olarak belirleyen Dünya Banliyö Demiryolu Projesini tamamlamak için verdiği 40 aylık süre ile çelişiyor.
Başbakan, Haziran 2022'de Dünya'da BSRP'nin temel taşını atarken “son 40 yılda olmayanlar önümüzdeki 40 ayda tamamlanacak” demişti.