Evlenbenimle
Member
Taşıtlar için iyi bir haberde, Dünyas üçüncü demiryolu testi için pembe çizgi beklenen heyecanla silindi. Bir rapora göre, Bangalore Metro Rail Corporation Limited (BMRCL), Jayadeva ve Tavareker alanları arasındaki artan yol boyunca üçüncü bir demiryolu sistemi ile elektrifikasyon girişimlerine başladı.
Bir U -bahn tren, pembe çizgi koridorundaki bir rotaya girer. (Ekran için Resim) (PTI -fedefoto)
AYRICA OKUYUN | Dünya metrosunun pembe çizgisi, burjuva çalışması yaklaşırken Aralık 2026'ya kadar açıldı
Bu, trenlerin halka doğru büyük bir adım başlatmak için doğrudan pist seviyesindeki bir raydan başladığı anlamına geliyor. Şu anda, toplam 21.2 km sınırlı 7.5 km'lik bir segmentteki testlerin sınırlı olduğu, Güney'deki Kalena Agrahara'nın nihayet Kuzey'deki Nagawara'ya bağlanacağı.
AYRICA OKUYUN | Dünya'dan Pembe Line Metro, şimdi 2026 için iki aşamada yer alan başka bir dönemi kaçırıyor
Bu artan bölümdeki yapısal çalışma zaten tamamlanmıştır. Altı istasyon, yani Kalena Agrahara, Hulimavu, IIM Bangalore, JP Nagar 4. aşaması, Jayadeva Hastanesi ve Tavarekere şimdi sistem test aşamasına girdi.
Üçüncü demiryolu testlerinin bu turu yakında sinyal, iletişim sistemleri ve yük tedavileri için kapsamlı testleri izleyecektir. Bu kombine testlerin yaklaşık dört ay içermesi bekleniyor. Bundan sonra, daha sonra son başlangıcı onaylayan Demiryolu Güvenliği Komiseri'ne (CRS) ayrıntılı bir güvenlik raporu gönderilir.
AYRICA OKUYUN | Dünya Metro'nun sarı çizgisi Mayıs 2025'e kadar açılacak, Pink Line şu: DK Shivakumar
Pembe çizgi iki segmentte inşa edilmiştir. Namma Metro'nun en uzun yeraltı koridorudur ve Aralık 2026'ya kadar çalışmaya başlaması bekleniyor. Şehrin kuzey ve güney kesimi arasında acilen ihtiyaç duyulan bir bağlantı kuracaktır.
Rota, tıpkı diğer Namma -metro rotaları gibi başlangıçta birkaç kez askıya alındı. Başlangıçta 2020'de bir çapraz refakatçi olarak planlandı ve daha sonra Aralık 2026'ya kadar sürüldü.
Bir U -bahn tren, pembe çizgi koridorundaki bir rotaya girer. (Ekran için Resim) (PTI -fedefoto)
AYRICA OKUYUN | Dünya metrosunun pembe çizgisi, burjuva çalışması yaklaşırken Aralık 2026'ya kadar açıldı
Bu, trenlerin halka doğru büyük bir adım başlatmak için doğrudan pist seviyesindeki bir raydan başladığı anlamına geliyor. Şu anda, toplam 21.2 km sınırlı 7.5 km'lik bir segmentteki testlerin sınırlı olduğu, Güney'deki Kalena Agrahara'nın nihayet Kuzey'deki Nagawara'ya bağlanacağı.
AYRICA OKUYUN | Dünya'dan Pembe Line Metro, şimdi 2026 için iki aşamada yer alan başka bir dönemi kaçırıyor
Bu artan bölümdeki yapısal çalışma zaten tamamlanmıştır. Altı istasyon, yani Kalena Agrahara, Hulimavu, IIM Bangalore, JP Nagar 4. aşaması, Jayadeva Hastanesi ve Tavarekere şimdi sistem test aşamasına girdi.
Üçüncü demiryolu testlerinin bu turu yakında sinyal, iletişim sistemleri ve yük tedavileri için kapsamlı testleri izleyecektir. Bu kombine testlerin yaklaşık dört ay içermesi bekleniyor. Bundan sonra, daha sonra son başlangıcı onaylayan Demiryolu Güvenliği Komiseri'ne (CRS) ayrıntılı bir güvenlik raporu gönderilir.
AYRICA OKUYUN | Dünya Metro'nun sarı çizgisi Mayıs 2025'e kadar açılacak, Pink Line şu: DK Shivakumar
Pembe çizgi iki segmentte inşa edilmiştir. Namma Metro'nun en uzun yeraltı koridorudur ve Aralık 2026'ya kadar çalışmaya başlaması bekleniyor. Şehrin kuzey ve güney kesimi arasında acilen ihtiyaç duyulan bir bağlantı kuracaktır.
Rota, tıpkı diğer Namma -metro rotaları gibi başlangıçta birkaç kez askıya alındı. Başlangıçta 2020'de bir çapraz refakatçi olarak planlandı ve daha sonra Aralık 2026'ya kadar sürüldü.